Головна » Статті » Перша сторінка

Тихіше їдеш — далі будеш? “Львівська залізниця” скасувала 2 поїзди у Рава-Руському напрямкові

За інформацією ZAXID.net, яка посилається на прес-центр «Львівської залізниці», з 10 квітня цього року скасовано по одному рейсу поїздів зі Львова до Рави-Руської і з Рави-Руської до Львова. Пов’язано це із результатами моніторингу, який тривав у лютому-березні. Він показав, що заселеність поїздів є низькою, а тому приносить збитки «Львівській залізниці».

Починаючи від 10 квітня, пасажири більше не зможуть їздити поїздом Львів-Рава-Руська, який відправлявся з міста Лева щодня о 18.01 і прибував до Рави о 20.30. Також з Рави не курсуватиме потяг, який відправлявся о 20.50 і прибував о 23.23 до Львова.

Варто відзначити, що окрім поїздів Рава-Руського напрямку було скасовано ще 6 поїздів інших напрямків: Стрий – Моршин, Моршин – Стрий, Ковель – Кам. Каширський, Кам. Каширський – Ковель, Сарни – Остки і Остки – Сарни.

Цікавим є те, що скасуванню мали підлягати ті рейси, де заселеність становить менше 10%. Водночас, як повідомляє ZAXID.net із посиланням на «Львівську залізницю», заселеність потягу №6004 Львів-Рава-Руська, який, нагадаємо, відправляється із початкової станції о 18.01, була 24%. Це у 5 – 8 разів більше, аніж у потягах, які попали під зняття разом із поїздом Рава-Руського напрямку.

Слід також звернути увагу і на те, що рішення про скасування поїздів було прийнято на основі результатів, отриманих від ревізорів і касирів. Тобто у «Львівській залізниці» дають натяк на те, що пасажири не завжди купували квитки у касах.

ZAXID.net також відзначає той факт, що, «зважаючи на катастрофічну збитковість приміських перевезень, Львівська залізниця залишає за собою право і надалі вживати заходи, які дадуть змогу зменшити збитки, які практично покрити нічим». Тобто логічно припустити, що це не останні подібні радикальні кроки керівництва «Залізниці».  Так, з 10 квітня відмінено також курсування шести потягів недавно відкритого рейкового автобуса Сихів—Львів—Підзамче.

Проте було б неправильно думати, що вина у збитковості полягає саме у тому, що пасажири недобросовісно ставилися до придбання квитків. Дуже часто на різних напрямках спостерігалися випадки, коли провідники у поїздах просто-на-всього не вибивали квитки на касовому апараті. Спровоковано це було, звісно, пасажирами, які віддавали перевагу зекономити декілька копійок. Зекономили, що тепер доведеться добиратися до Львова чи інших населених пунктів маршрутками, які набагато дорожче обійдуться. А у них «зайцем» не так вже й легко проїхати. Або ще залишається інший шлях – на власних двох ногах.

Тому, мусимо з розумінням поставитися до залізничників, які не можуть постійно працювати на збиток собі. Але, можливо, якби «Львівська залізниця» провела модернізацію колій, щоб 60 км можна було долати за більш реальний час, ніж понад дві з половиною години, то тоді б і пасажироперевезення суттєво збільшилися, і «Залізниця» працювала б на прибуток. А так маємо наразі вже по 2 рейси до Львова з Рави і в зворотньому напрямку, які, маємо надію, найближчим часом не будуть скасовані.

 

 

Категорія: Перша сторінка | Додав: Admin (21.07.2010)
Переглядів: 593 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]